
IT valdymas ir
priežiūra
Informacinių technologijų (IT) valdymas, susijęs su visais kompiuterinės veiklos valdymais organizacijoje: IT tikslų planavimas organizacijoje, atnaujinimų diegimas, infrastruktūros stebėjimas, darbas su techninėmis ir netechninėmis komandomis, kad visi IT veiklos procesai būtų įgyvendinti laiku.
Į kiekvieną prižiūrimą kompiuterį įdiegiame priežiūros įrankį, leidžiantį efektyviai pagerinti IT pagalbos teikiamą kokybę.
Klientai savo kreipinius registruoja IT pagalbos priežiūros sistemoje, o visą reikiamą pagalbą suteikiame nuotoliniu būdu ar atvykus į vietą.

IT
valdymas
Kompiuterizuotų
darbo vietų
priežiūra
Kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra – tai kokybiški ir veiksmingi sprendimai padedantys užtikrinti sklandų sistemų veikimą.
Paslaugų paketas apimantis techninės įrangos (darbo
kompiuterių, jų priedų, monitorių, ryšio įrangos), organizacinės bei sisteminės programinės įrangos planavimą, diegimą, administravimą, priežiūrą ir plėtrą.
Nauda Klientui
- Situacijos įvertinimo ataskaita| nemokamai
- Išvados ir rekomendacijos saugumo, licencijavimo, optimizavimo ir kt. klausimais
- 24/7 monitoringo sistema
- Incidentų diagnostika proaktyvaus stebėjimo metu
- Inžinieriaus priskyrimas
- Konsultacijos

Sistemų stebėsenos paslaugos apima: tinklo parametrus, pasirinktos įrangos parametrus, serverių darbą, virtualių mašinų, debesijos technologijų stebėsenos programinę įrangą
Programinės įrangos agento pagalba galima stebėti įvairias operacines sistemas (Windows, Linux, Unix tipo OS). SNMP pagalba galima stebėti tinklo įrenginius ar kitą įrangą kuri palaiko SNMP protokolą.
IT
monitoringas
Standartinių paslaugų, pasiekiamumo ir reakcijos laiko stebėsena neįdiegiant jokios papildomos programinės įrangos CPU apkrovos, tinklo naudojimo apkrovos, vietos diske panaudojimo stebėsena, atliekama per ZABBIX agentus, instaliuotus UNIX ar Windows sistemose Monitoringas realiu laiku
Tinklo sistemos monitoringo privalumai

Nauda klientui
Sistemų stebėjimas realiu laiku
Rekomendacijų pateikimas sistemų veiklos gerinimui
Sistemų atnaujinimas
Ataskaitų teikimas
Aukšto lygio sudėtingos kritinės sistemos stebėsena nustato smulkius sutrikimus ir neatitiktis atskirose sistemos komponentėse, tokiu būdu užkertamas kelias galimiems incidentams, užtikrinama kokybiška ir nepertraukiama sistemos veikla.
- Geba vienu metu stebėti ir analizuoti tūkstančius sistemos komponenčių
- Geba automatiškai identifikuoti serverius ir tinklo įrangą, atrasti reikalingas sąsajas.
- Automatiškai prijungia prie sistemos naujus stebėjimo vienetus, failų sistemas, tinklo sąsajas.
- Išplėstinė stebėsena atliekama centralizuoto administratoriaus
- Ataskaitos.
Nuotolinė
darbo vieta
Nuotolinė darbo vieta – kompiuterizuota, technologiškai saugi, stabiliai veikianti darbo vieta su integruotais periferiniais įrenginiais
UAB IT plasta | 9IT diegia sprendimus užtikrinančius KDV, tinklo ir nuotolinio prisijungimo prie sistemų saugumą. Pateikiame rekomendacijas ir komercinius pasiūlymus komplektuojant nuotolinę darbo vietą, kuriai padedame pasirinkti optimaliausius sprendimus.
Nuotolinės darbo vietos parengimas apima:

Įrenginių parinkimą ir parengimą
Nuotolinio prisijungimo įrankių diegimą
IT administravimo įrankių diegimą (įrangos priežiūrai ir problemų
sprendimui)
Tinklo prieigos kontrolės diegimą
Programinės įrangos diegimą, skirtą nuotoliam darbui
Darbo vietos saugumo įrankių diegimą
Atsarginių kopijų įrankio diegimą
Mokymus – „Kaip produktyviai naudotis nuotoline darbo vieta“
Mokymus – „Kibernetinis saugumas darbo vietoje“ (vartotojui)
Duomenų bazių administravimas užtikrina ne tik rezervinių kopijų darymą bei atstatymą, bet ir duomenų bazės greitaveikos užtikrinimą bei specializuotą bet kokio sudėtingumo ataskaitų kūrimą. Prižiūrėdami duomenų bazes stebime procesus, juos optimizuojame, analizuojame ir taisome klaidas.
Duomenų
bazių
priežiūra
Duomenų bazių priežiūra apima:
- Diegimo darbus
- Konfigūravimo paslaugas
- Stebėjimą, analizę ir rekomendacijas
- Nuolatinę priežiūrą (24/7)
- Atnaujinimo darbus
- Našumų stebėjimus
- Duomenų bazių profilaktikos darbus
- Atsarginio kopijavimo ir atstatymo sprendimus
- Rekomendacijas

Operainių
sistemų
priežiūra
Teikiame operacinių sistemų priežiūrą.
Priežiūros paslaugą apima – sistemos modifikavimas, siekiant užkirsti kelią gedimams, pagerinant veiklos našumą bei pritaikant prie pasikeitusios aplinkos ar reikalavimų.
Nauda klientui

- Parenkama atitinkama IT technika
- Atliekami operacinės sistemos konfigūravimo darbai
- Papildomų tarnybų diegimas ir konfigūravimas
- Stebėjimų agentų diegimas
- OS darbingumo atstatymas
- Incidentų sprendimas
- Tikrinama techninės įrangos būklė
- Diegiami OS atnaujinimai
- Teikiamas nuolatinis monitoringas
- Vykdomas rizikų valdymas
- Pateikiamos ataskaitos ir gerinimo veiksmų planas
Duomenų rezervinio kopijavimo priežiūros paslauga užtikrina, kad įvykus IT įrangos gedimui ar duomenų ištrynimui, duomenys bus atstatyti laiku, kas leis tęsti įprastinę organizacijos veiklą, o sukaupti duomenys nenukentės.
Duomenų
rezervinio
kopijavimo
priežiūra

- Kopijuokite viską, kas reikalinga
- Stebėkite kopijų atlikimą
- Nustatykite kopijų versijų skaičių
- Užkoduokite duomenis
- Atstatykite reikalingą versiją
Saugos
sprendimų
priežiūra
Saugos sprendimai apsaugo informaciją iš vidaus ir užtikrina, kad tik tie, kuriems reikia žinoti, galėtų pasiekti duomenis. Tinkamai apsaugotas tinklas padės išvengti įvairių duomenų pažeidimų.
Saugumo sprendimai
organizacijoms padeda
apsisaugoti nuo:
Interneto virusų
Nepageidaujamų el. laiškų
Pavojingų internetinių svetainių
Kenksmingų programų

Nauda
klientui
Apsaugosite duomenis nuo vagystės ar sugadinimo
Būsite apsaugoti nuo virusų ir kenkėjiškų programų
Teiksime nuolatinį
informavimą ir ataskaitų teikimą
Serverių priežiūros paslauga apima nuolatinę serverių ir sistemų veikimo stebėseną, rezervinių kopijų darymą ir saugojimą, atnaujinimų diegimą, konfigūracijų derinimą bei įvykusių sutrikimų šalinimą
Serverių
priežiūra
Operatyvus serverių gedimų ar kitų problemų sprendimas
Atsarginių kopijų sprendimai
Serverio stebėsena ir profilaktika
Atnaujinimų diegimas
Apkrovos stebėsena
Sutrikimų, bandymų įsilaužti stebėsena ir kontrolė
Serverių programinės įrangos diegimas ir konfigūravimas
Standartinės serverių programinės įrangos diegimas ir priežiūra
El. pašto paslaugos
Pageidaujamos programinės įrangos pirkimas, diegimas, konfigūravimas ir priežiūra
Nuolatinis serverio saugumo užtikrinimas

Nauda klientui
Atnaujinimai
Užtikrintas saugumas
Proaktyvus valdymas
Rezervinių kopijų valdymas
Stebėsena
Operatyvi pagalba
Duomenų atstatymas